FAQ

EEN ACCOUNT AANMAKEN

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Nee, dit is niet noodzakelijk. Het is echter wel handig. Bij een volgend bezoek aan onze webshop hoeft u niet weer alle gegevens in te voeren. Bovendien kunt u in uw account terugzien wat u bij ons heeft besteld.

Hoe kan ik een account aanmaken?
Om een bestelling te maken, maakt u eerst een account aan. Vul hierbij uw contactgegevens in. Deze gegevens kunt u altijd op een later moment wijzigen.

Wat moet ik weten bij het kiezen van een wachtwoord?
Kies voor een veilig wachtwoord. Gebruik 8 tekens of meer. Gebruik hoofdletters, kleine letters, cijfers en speciale tekens. Wijzig je wachtwoorden regelmatig.

Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Als u uw wachtwoord bent vergeten, klik dan hier. U kunt uw e-mailadres opgeven en binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.

 

BESTELLEN

Welke stappen moet ik doorlopen om te kunnen bestellen?
Het bestelproces bestaat uit 4 eenvoudige stappen:

1. Kies een product uit de webshop en voeg het toe aan het winkelmandje. U kunt daarbij aangegeven hoeveel stuks u wilt bestellen. Wilt u andere producten bestellen, klik dan op de knop ‘Verder winkelen’. Als u alle producten aan het winkelmandje heeft toegevoegd, klikt u op ‘Afrekenen’.

2. Vul u contactgegevens in. Desgewenst kunt u een account aanmaken, zodat u de volgende keer gemakkelijker uw bestelling kunt plaatsen. Uw contactgegevens gebruiken wij uitsluitend voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.

3. Verzorg uw betaling via iDeal.

4. In de laatste stap krijgt u een overzicht van de bestelgegevens. Als alles klopt, klikt u op “Bevestig bestelling”. Als u nog iets wilt wijzigen, klik dan op “Wijzig bestelling” en pas de bestelling aan.

Zijn de vermelde prijzen in de webshop inclusief of exclusief btw en verzendkosten?
De vermelde prijzen in onze webshop zijn inclusief 21% btw en exclusief verzendkosten.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verstuurd?
Nadat u uw bestelling heeft verstuurd, ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie.

Ik heb geen orderbevestiging per e-mail ontvangen. Wat nu?
Controleer of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken op nummer 026 3842030.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Als u uw reeds geplaatste bestelling wilt wijzigen of annuleren, zolang deze nog niet is verzonden. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op. U kunt ons bereiken op 026 3842030.

 

BETALEN

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
U kunt in onze webshop betalen met internetbankieren via iDeal. Een betaling met iDeal is snel, gemakkelijk en veilig. Bovendien is het voor u gratis. Kunt u nog geen gebruikmaken van iDeal, neem dan contact met uw bank op.

Kan ik ook met creditcard betalen?
Op dit moment is het niet mogelijk om in onze webshop met creditcard te betalen, omdat de kosten hiervoor te hoog zijn.

 

LEVERING

Wat kost de verzending van mijn bestelling?
Bij bestellingen onder € 125,- incl. btw brengen wij € 6,95 verzendkosten in rekening. Beide bedragen zijn inclusief 21% btw. Bestellingen vanaf € 125,- incl. btw worden gratis bezorgd.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Wij versturen uw bestelling normaliter binnen 2 werkdagen. Mocht u uw bestelling na 4 werkdagen niet hebben ontvangen, stuur dan een e-mail met uw ordernummer naar info@helderzwembad.nl of bel 026 3842030. Dan zoeken wij het even voor u uit.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Als u niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Als u dan wederom niet thuis bent wordt er een 3e poging gedaan. Indien ook die poging niet succesvol is, wordt het pakket door de vervoerder aan ons geretourneerd. Vervolgens nemen wij contact met u op.

Zijn alle producten op voorraad?
Ja, over het algemeen zijn alle producten uit onze webshop op voorraad en dus direct leverbaar. Mocht dit niet zo zijn, dan nemen wij contact met u op.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, afhalen is mogelijk. Helaas zijn er nog niet veel afhaalpunten maar dit worden er in de toekomst waarschijnlijk meer.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dat kan. Hiervoor gelden echter wel bepaalde voorwaarden:
– Producten kunnen alleen worden geretourneerd indien dit binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling gebeurt;
– U dient voorafgaand aan de retournering contact op te nemen met onze klantenservice op 026 3842030;
– De producten dienen ongeopend en ongebruikt te zijn;
– De producten dienen in de originele verpakking te worden teruggestuurd;
– U dient de kosten van de retourzending zelf te betalen.

Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, geïnspecteerd en – op basis van de hiervoor omgeschreven retourvoorwaarden – geaccordeerd, storten wij het aankoopbedrag terug op uw rekening.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Melspring International B.V. en de webshop helderzwembad.nl niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van teruggestuurde artikelen. Vraag daarom aan de vervoerder altijd een bewijs van verzending.

Indien u de bestelling heeft afgehaald, dient u het product bij hetzelfde adres terug te brengen.